Nässelfeber???

Igår kväll så var det duschkväll för Albin, och jag märkte inte att han såg konstig ut på något vis.
Men imorse kom han in till mig vid 7 tiden och klaga på att det kliade på honom. Jag tog av honom pyjamasen och upptäckte att ben,armar,rumpa och rygg var fulla med utslag. Stora röda partier med vita upphöjningar. Ser precis ut som att han varit i brännässlor och bänt igen.

Så jag ringde till BVC så hon ska titta på honom imorgon och se vad det kan vara. Men jag gjort lite egna forskningar och tycker själv att set ser ut som nässelfeber. Men som sagt får se imorgon.
Tycker så synd om min lille kille!!! :(
Hoppas han snabbt blir bra igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0