Det var ett tag sen!!

Ja det var inte igår jag skrev en uppdatering, ska bli bättre på det!! Hade nästan glömt av bloggen fram tills att min lillasyster berättade att hon skulle skaffa en. :)

Har haft 5 väldigt jobbiga månader, därav anledningen till att jag inte varit aktiv med att skriva.

Jag fick "diagnosen" depression och ångest för ca 5 månader sen. Och det medförde yrsel, illamående, viktnedgång och annat. Men nu är jag på tillbaka vägen och fått en ny "diagnos". Var hos läkare för någon vecka sen för en ny utvärdering och då konstaterade dom att det inte var depression och ångest utan utmattning/utbränd.

Men som sagt är på tillbakavägen och känner att saker börjar falla på plats igen!!!

Är så tacksam för familj, släkt och vänner som har stöttat och hjälpt mig under denna tiden!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0