USCH OCH FY

Jag vet att jag har anledning till att ha den kroppen jag har.. Jag har ju trots allt fött 2 barn.. Men (ursäkta språket) fy faaaaan va jag skäms varje Måndag då det är simskola för Albin.. har inte hittat någon baddräkt som jag tycker om än så därför får jag ju använda bikini.. Och det är inte skoj måste jag säga... Varje Måndag när jag vaknar så får jag en sån jäkla ångest för att jag återigen ska behöva visa min kropp.. Och just det där att man ska behöva stå och duscha med en massa andra som jag jätte fina kroppar.. Som tur är så har en enskilld dusch varit ledig de flesta gånger när badet är slut så jag har kunnat stå bakom ett duschdraperi.. Men det är fasen inget roligt asså.. :(
Så nu ikväll ska jag ta tag i saken och inte lämna datorn förrän jag hittat en baddräkt jag kan beställa...

Nu på kvällen skulle jag och Janika egentligen ta en promenad med barnen men Albin va så trötter efter simskolan.. och en trött Albin resulterar i en jätttte sur och grinig Albin.. så jag kände att det inte var någon idé att dra med han ut med det humöret... Så istället har vi kollat på film och nu ska han strax nattas..

Får ta mig ett pass på crossen sen istället... :D

Men som jag skrev i de tidigare inlägget så har kilona börjat lite sakta att försvinna vilket gör mig jätte GLAD!!!




Bjuder på en busbild tillsammans med Albin så vi var ute och fotade första gången.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0