UNDERBAR MORGON

Ja som de senaste dagarna så tittar solen fram vilket är super härligt.. Albin är just i detta nu i full fart med att leka ute.. han har minsann fått fram sin pulka och drar ute i gräset.. Tror någon längtar efter snön... :P

Igår var det en fotodag igen.. jag, janika, jani och barnen åkte ut till Mossbrott.. medans jag och Janika rände i skogen och agerade fotograf och modell så va Jani med Albin och Nellie.. Dom spelade fotboll och Nellie sov så gott i sin nya vagn.. :)
Har inte fått se bilderna än så hoppas att hon skickar dom till mig snart... ^^

På kvällen så skulle jag och Janika egentligen testa på spinning på gymmet men kände att det var lite för dyrt så vi skippade det och tog en lång promenad till emtunga och hälsade på Jennie en stund och sedan hem igen... Va en riktigt härlig promenad...

Ställde mig även på vågen igår och fick glada nyheter.. -3 kg.. :D Blev jätte glad.. så nu är jag ännu mer taggad till o köra gärnet!!!!

Nu idag blir det städ för hela slanten och sen kl 14.30 ska vi på simskola jag och albin.. :)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

hade varit skoj om jag fick hänga med er någon gång .. :)

2011-10-24 @ 12:11:23
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0