NY MENING MED BLOGGEN!!!

Okeej, som några vet så jobbade jag STENHÅRD för lite över 1 år sedan med att ge ner i vikt.. Jag slet varje dag med promenader och tränade på en crosstrainer.. Vilket oxå resulterade i att jag gick ner 18 kg.. anledningen till att jag slutade med träningen var att jag blev gravid med min lilla älskade dotter Nellie.. Men nu har jag tänkt sätta igång med träningen för att ge ner alla de kilona jag hade som mål förra året.. Vilket betyder att jag får börja om från början då alla kilon kommit tillbaka då jag inte ätit särskillt nyttigt under graviditeten..

Så hädanefter kommer min blogg att handla mestadels om min träning och förhoppningsvis framgången med den..
Eftersom jag ammar så kommer jag inte ändra min kost utan kommer endast att satsa 100 gånger hårdare på min träning för att kroppen ska bli som den tidigare varit och så att jag kan gå i klädaffärer utan att komma hem och gråta i timtal för att INGENTING passar..

Så ni som läser får gärna komma med era bästa tips på träning och motion.. Eftersom jag är mammaledig och har 2 barn, Albin på 4 år och Nellie på 3 månader så är det inte så lätt för mig att ta mig utanför hemmet för att träna så alla tips om hemmaträning är jätte välkommet.. :)

Köpte mig även Charlotte Perellis bok om träning för hemmabruk idag som innehöll en massa bra grejer som jag tror jag kommer att köra med som morgongympa om barnen tillåter... ^^ Har även köpt mig en ny crosstrainer nu som ska användas väldigt flitigt...

Så nu vet ni vad min blogg kommer att handla om hädanefter.. självklart kommer jag att skriva om annat oxå men mestadels kommer det handla om träning och motion..





Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

Det ska bli spännande att följa din träningsresa ! :-)

2011-10-18 @ 05:26:45
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linda!

Då är de inte så långt emellan då.. Jag ska ha 24 dec.. Tyvärr ;)

Men dom kommer nog tidigare här oxå för mina är väldigt stora..

Hur gamal är din lilla flicka då?

Går de bra att ha två barn? Jag hade knappt hunnit vänja mig vid tanken att ha 2 st och nu blir de 3 st ;)

2011-10-18 @ 14:29:32
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Haha, smart drag ;) Jag tror inte jag kan lura iväg Herkules, han är för stor för det nu :P

2011-10-19 @ 18:30:02
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0