HAPPY

Efter dom 2 dagarna som jag och janika har varit ute och fotat och grejat så har jag gått och kärat ner mig i systemkameran!! Jag köpte en digitalkamera för inte så länge sen men ville egentligen köpa en system men min kära sambo tyckte att det var onödigt.. då han tyckte den tog för mycket plats och det var jobbigt att bära med den överallt... Så därför blev de en digitalkamera..

Men nu har jag tjatat och förklarat varför vi istället ska äga en system och vet ni vad!!?? Han har gått med på de... Så nu ska jag bara vänta tills det ljusnar imorgon och ringa Jennie och prata lite om detta.. (hon är ju grym på systemkameror) :D
Känner mig super glad nu när jag äntligen kanske kan ta lite proffsigare kort än bara kort.. ^^

Wiiiiii vad glad jag är!!

Nu är det natten och jag ska göra mig iordning för att sova.. Och inatt ska lillan få sova för första gången i sin egna säng.. Känns jätte jobbigt för min del men känner ändå att det är dags nu..
Men får möblera om lite i sovrummet först så jag kan ha hennes säng precis intill mig... :P

god natt på er!!


Bjuder på en bild som Janika kallar för gullig!! Men det vet jag väl inte om jag tycker.. Jag anser väl att det är mer en flumbild... :P


Kommentarer
Postat av: margareta svensson

Vad fin du är. kram.

2011-11-01 @ 09:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0