:(

Jag har alltid varit en Idol människa.. Har alltid kollat på varje avsnitt av idol.. Men jag måste säga att jag är inte ens intresserad av att ha 4:an på, på fredag kvällarna längre... Tycker inte att det finns en enda som är bra i år.. :(
Jag tycker det är jätte tråkigt..
vad har hänt me juryn eftersom dom valt ut dessa personer?? Jag har alltid haft en favorit redan från audition men inte nu... snarare dissar....... :S
Men men.. Får väl hitta något annat roligare att titta på hädanefter...


Idag har jag och barnen umgåtts me Jennie och Janika och deras barn.. :) Va först på öppna förskolan på morgonen men tyckte tyvärr inte att det var något att ha.. det var en sångstund i ca 10 min sen var de fri lek i 1½ timme.. :S Trodde att det var pyssel och annat men icke...
Sedan gick vi och tog en fika allihop.. Jätte mysigt och jätte trevligt.. :)
Sen när vi kom hem krattade jag och Albin i trädgården medans Nellie låg och sov i vagnen.. :)

NU är jag jätte trött och ska slappa en stund på soffan innan de är dags att sova... imorron blir det nya äventyr och då där det av till Skövde.. Ska till stellas lekland tillsammans med Fredrik och han son... Ska bli super skoj...


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

tycker också idol är kasst, men följer ändå, har några som ja tycker är sådär men annars undra ja också vad juryn har tänkt med när dom valde. :S

Ja hade också en jättemysig dag igår! :-)

Kramar

2011-10-15 @ 18:36:05
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0