DEN DU!!

Idag var det jätte härligt väder på morgonen så jag tänkte att jag skulle ta mig en morgonpromenad med Nellie när vi lämnat Albin på dagis.. Och så blev det.. Gick hem snabbt och hämtade min mp3 efter lämnandet och sedan traskade jag snabbt iväg med en sovande Nellie i vagnen.. Och fort gick de, det finns bara snabb musik på min mp3 och det blir så konstig gång om jag inte går i takt med musiken.. Så efter 5 minuter var jag dy blöt.. hehe

när jag precis kom fram till bron som går mot emtunga så ringde Janika och ville sällskapa så det blev en promenad in igen och möta upp henne och lilla Amilia.. Så vi tog en promenad till Emtunga och vända..
När jag tittar på klockan när jag kommer innanför dörren så visar det sig att jag varit ute och gått i 2½ timme med några små stopp på vägen..
DEN NI!!! Riktigt skönt va de med en så lång promenad... men nu ska de bli ännu härligare att ta en dusch... :)


Kommentarer
Postat av: Linda!

Hehe aa presenterade mig ju inte direkt iof ;)

Men de va ju bra att du kom på vem jag va :)



Va skönt att de går bra.. Ja tiden går jätte fort.. Våran lilla är redan 1 år och de kändes inte alls som de va så längesen jag fick henne :)

2011-10-25 @ 23:29:16
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0