08 03 14 - 11 03 14

Idag är det hela 3 år sedan Albin välkomnades till världen.. Hur kan tiden gå så fort?? Är det ens lagligt?? hehe
Vi hade ju kalas för honom i Lördags men idag har det firats på dagis, Albin hade med sig glass till hela styrkan som dom har gottat i sig.. Just nu är han på simskolan med min mamma.. Jag har varit i Lidköping med klassen hela dagen så mamma fick hoppa in som backup...
Men när Albin kommer hem så ska det mysas en massa och som grädde på moset får Albin välja menyn på mat idag... :)




Här är albin 7 timmar gammal ungefär... <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

så liiten han va! :)



Jadu jag vet inte va de är för blanding i våra missar :P Nån grannkatt äre nog iaf^^ Ja men visst är dom söta, jättefin ögon har dom :)

2011-04-19 @ 21:43:17
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie

det tycker jag absolut :-) Vi får väl ta med barnen till nån lekpark någon dag kanske? Så dom får leka lite :)

2011-04-20 @ 21:09:54
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0