.....

Oj, har visst varit väldigt dålig på att skriva här.. Ber om ursäkt för det..

Just nu har jag påsklov och har en massa att göra, och har hunnit med ganska mycket hittils me.. :) I Måndags åkte jag och Jani till Göteborg för att göra 3D ultraljud.. Och det var ju helt kanon, det var riktigt häftigt måste jag säga.. Fast samtidigt väldigt overkligt, kändes lite skumt att kunna se hur bäbisen ser ut i magen.. :) Men så gullig vad bäbisen..
Fick även veta vad det är för kön på bäbben men det är inget som jag avslöjar just nu.. Endast till de närmsta.. :) Så ni får hålla ut tills bäbisen är född.. :)

Igår var Albin på dagis och då passade jag på att rensa i trädgården, pluggade lite och så städade jag övervåningen.. Men ack vad ont jag hade i ryggen på kvällen, jag har åkt på foglossning så inte så konstigt att jag hade ont kanske... :S

Idag kom min mamma och mormor vid 10 tiden och då vandrade vi fram till tågstationen för att åka till Lidköping.. Albin tycker det är så faschinerande med tåg så vi valde att ta tåget för hans skull.. :) Och oj oj oj vad glad han blev när vi kom fram, helt lyrisk.. :D
Vi gick runt lite på torget i lidköping, det var marknad som alltid på Onsdagar.. Köpte mig lite blommor för en väldigt billig peng på marknaden, det blev jag mycket nöjd med.. Så de är nu planterade i trädgården, det som är bäst med dom är att det är perenner eller vad de heter så de kommer upp varje år.. :)
När vi kom tillbaka till Vara igen så gick jag och mormor till frissan och klippte oss, mamma och Albin tog en promenad hem under tiden..

Eftersom det var en händelserik dag för Albin idag så somnade han redan kl 18 idag... Är förståligt så som han har sprungit runt idag... hihih...

Jag måste även påpeka att jag är väldigt nöjd och tacksam för det fina vädret som det har bjudits på de senaste dagarna.. Helt J*vla underbart juh.. Äntligen slipper man palta på Albin 20 olika plagg innan vi kan öppna dörren för att gå ut.. Nu räcker det med skor och en tjocktröja eller en vårjacka så är man på G, helt fantastiskt!! :)
Så jag hoppas innerligt på att vädret håller i sig i flera månader.. :)


Nu sitter jag och kollar på Glee och väntar på att BB ska börja, sen efter det blir det sängen.. Känner att jag har mycket att göra imorron så det gäller att vara utvilad... :P


Bjuder på denna bild, den är från sista året i gymnasiet när jag arbetade med mitt projekt arbete.. Spelade in 3 låtar.. riktigt roligt var det.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0