SÖNDAG

Då var slappardagen snart till ända...
Vad har man gjort idag????? Städat lite, busat med Albin, bakat kladdkaka och hallon muffins och bara slappat... :) Hade velat ut och gå men trögheten hann i fatt mig och det blev aldrig av.... :P

Igår hände det en liten olycka med Albin.. Han ställde sig upp på sin trip trap trull stol och snubblade och gjorde en volt ner på golvet med huvudet före.. Det blev en rejäl bula.. Så jag ringde till 1177 och dom sa att så länge det inte kommer vätska ut öron eller näsa eller att han spyr eller svimmar så borde det inte vara någon fara... Än så länge går det bra men ska in och kolla läget imorron tänkte jag för säkerhetsskull... Usch vad jag fick ont i mig...
det är ganska sjukt för jag stod precis breve honom och sa precis till honom att han skulle sätta sig ner för att kan ramla ner... och så händer det... Alltid gick verkligen i slow motion men ändå så hinner jag inget göra... det var som om hela min kropp blev hård som sten.... :S
Ganska sjukt....
Men han är pigg och glad, så det är nog ingen större fara med honom...

Nu har Jani åkt iväg och jobbat, han fick med sig sin kusin som sällskap... Han kommer väl förhoppningsvis hem imorron igen.... :) om det nu inet blir att han får åka iväg igen.... Men men... klirrar ju gottit i kassan... :P

Nu ikväll ska jag bara mysa med mig själv... Sven kanske är snäll och sällskapar lite oxå... :D
Ska försöka skriva lite på min bokrecension oxå...
Jag tänkte att jag måste verkligen tipsa om en jätte bra bok.. jag har precis läst färdigt den... Leva vidare med Lasse Gustavson.. Det är han branmannen från göteborg som blev totalt brännskadad i en gasläcka i oljehamnen... Sjukt bra bok... Så är ju läsarsugen, läs den.... :)


Bjuder på lite bilder från förra Söndagen så vi var i Ryda tillsammans med Jennie, Kaj och lilla flisan... :)



Kommentarer
Postat av: jennie

åå nu blir jag sugen på en Rydarunda till ju! :)

2010-10-03 @ 21:17:10
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0