STOLT

Det är en fixa greja dag idag känner jag.... Har börjat dagen med att laga lite av Albins kläder och lite av mina egna kläder.. :) Och nu är det klart...

Albin har idag varit utan blöja sedan kl 08 imorse och det har inte hänt en enda olycka.. :) Är så stolt över min lille kille... <3
Han är så söt för först går han in i badrummet och sätter sig på pottan, gör det han ska och sedan när han är klar så vill han fixa iordning allt själ.. Så han tömmer potten i toaletten och sedan spolar han.. Sköljer ur pottan och ställer den tillbaka på sin plats... Sedan tvättar han händerna, släcker lampan och går ut och stänger dörren... :)
Roligt när han är i denna åldern då han vill göra allt själv... är jätte roligt och skönt för min del så jag slipper o röja allt efter honom... :P Har nog att plocka leksaker som ligger i hela hemmet på kvällen... :P

idag har jag inget bestämt vad som ska göras... Men ska iaf ut på en promenad snart... det är väldigt skönt väder idag så man måste passa på... :) Sedan vill jag få röjt lite i trädgården, tvätta av utemöblerna och ställa in det i förrådet och kanske kraffa upp de löven som fallit ner... En hemma fixar eftermiddag kanske det blir då... :P

Nej nu måste jag klä på mig och fixa iordning mig så jag iaf får något att det skrivna gjort idag... :)

Ha en bra dag alla... :)

Kommentarer
Postat av: jennie

va duktig han är lilla Albin :)

2010-10-31 @ 20:52:25
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Bellisen

Det var länge sedan Cody började med de, Men han vill med göra allt själv hehe. Igår fick jag ett sött kort på han när han bestämt skulle stå och kissa. ^^

2010-11-03 @ 09:11:45
URL: http://dramatix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0