PRAKTIK START!!

Då har startskottet för praktiken gått av stapeln och jag är i full gång..

DOCK!!! Ingen bra början känner jag...... När jag skulle gå och lägga mig igår kväll så vaknade Albin... då var klockan 23.00 ungefär... Lät honom ligga och gnälla lite men efter ett tag så över gick gnällandet till GALLSKRIK!!! Så gick in och ut , in och ut hur många gånger som helst... och tillslut så tog jag med honom så han fick ligg ai våran säng... Han somnade inte...!!!!!!! Så kl 03.00 gick jag tillbaka med honom i sin säng och kl 04.00 somnar vi båda två... och kl 06.00 ringer alarmet så det var bara att gå upp och fixa iordning sig...

Men dagen har flytit på jätte bra... Jag har fått träffa nästan alla som arbetar på stället och endel av brukarna... Har även fått testa på att greja med lera.. Gjorde en fruktskål eller en dekorations skål.. kalla det var man vill... Så imorron ska jag måla den... :) Har hjälpt till att snickra en skohylla, flytta lite möbler och annat.... tiden har flugit iväg och jag känner att jag har hamnat helt rätt... :)
Stor trivs redan efter 1 dag.. så hoppas att det kommer att förbli så...

Sitter nu och skriver blir bok recension och praktikrapport... ska snart hoppa i säng för jag är DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ TRÖTT!!! :O

Igår så åkte jag, Albin och Jani till mor och Stefan... Jani skulle städa bilen.. Så vi blev bjudna på middag... Gottit... :)
Lite bilder på Albin och hans favorit... MORFAR!!!! kommer inom kort...



Och så var Emelie och Annie här på besök igår, de hade bakat chokladbollar som dom hade med sig och bjöd på... Och så blev det några slagsmål mellan Albin och Annie.. Men dom två är ju som hund och katt emellanåt så det hör till.. :P

Bilder från besöket kommer oxå inom kort.... Det är något knas med min dator så han vill inte lägga upp några bilder just nu.... :(

Ha en fortsatt bra kväll...



Kommentarer
Postat av: jennie

ja söndag låter so en kanoners idé :) hmm ja, hade tänkt onsdag men då ska mamma ha städparty hemma på kvällen så de får bli typ torsdag istället, har inte kollat vilka tider det är den dagen men det är iaf då vi kan :) Hänga med?? :D

2010-10-05 @ 07:02:10
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0