HOPP HOPP

Idag har det varit en hektisk men rolig dag... Började dagen kl 06.00 med att stiga upp ur sängen, vilket var väldigt kämpigt idag eftersom det inte blev mycket sovit igår natt... Gick till dagis för att lämna Albin 07.00 och halv åtta började dagen på praktiken... Har mestadels suttit och färglagt teckningar hela dagen, men har suttit och pratat med brukarna... trevligt... :)
Direkt efter praktiken kom Jani och hämtade mig och körde mig till skolan, skickade med honom en massage bänk som jag ska ha hemma nu i 2 veckor... så någon som är intresserad av massage tar jag 100-150 kr för rygg, nack och ben massage... :)
Kl 16.00-17.00 var det motionsgympa på skolan.. riktigt skönt o hoppa runt lite igen... :D

Gick till dagis och hämtade Albin 17.10 och direkt när vi kom hem åkte vi med Jani fram så släppte han av oss vid affären innan han åkte iväg till jobbet... Jag och Albin handlade lite och sen tog vi promenaden hem....

Kommer innanför dörren, lagar mat, nattar Albin och nu sitter jag här framför tv äntligen och slappar lite.... Ska snart hoppa in i duschen och sen sova...

Jag och Albin får en halvtimmes sovmorgon imorron... Börjar egentligen praktiken kl 07.30 men klippan är stängd resten av veckan, så de som jobbar + jag ska måla källaren dessa dagar... :) Päst... jag som tycker så mycket om att måla... :D Passar ju mig som handen i handsken... hehehe

Neeee nu får jag allt slita mig från datorn och släpa mig upp i duschen... :)

Vad har alla andra gjort idag???? Har ni haft en lika hektisk dag som jag????

God natt gott folk... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0