HALVDAG

Sitter just nu hemma och gör ingenting... Men ska väl försöka ta tag i lite städning...
Tog min halvdag på praktiken idag så egentligen ska jag sitta och skriva på min praktikrapport men chefen är på semester så har inte kunnat ställa så mycket frågor... så det blir halvdag städ istället... :P

Måste säga att jag trivs som fisken i vattnet på min praktikplats... Detta är verkligen något som jag vill arbeta med när jag är färdig utbildad... :) Känns skönt att jag har kommit fram till vad jag vill få ut av min studering.. :)

Jag skulle egentligen fått hem en kille idag på massage men han har dykt upp så han kommer väl kanske inte då... :S Får väl blir en annan dag....
har en massa bokningar på massage just nu och det känns skönt då pengarna kommer att gå till min prag resa vi kommer göra i klassen till våren... :)
Så om det är någon som är intresserad av en massage så tar jag 150 kr för rygg och nacke, 200 för rygg, nacke och ben...

oj nu kom mitt massage offer... får sticka....

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0