WALLINRUNDAN

Idag har det varit fullt upp hela dagen... :) Gick med Albin till dagis vid 09.. När jag kom hem så rensade och fixade jag och Jani i förrådet... Vid 10. halv 11 kom lillasyster igen..
Då åkte vi till affären för o köpa hårfärg igen... Kom hem och slängde i slingorna... Misslyckades återigen... ARG!!!!!! Så imorron är det drop in hos frissan så då ska jag klippa mig sen hoppas jag innerligt på att linda kan komma igen för o färga håret på mig igen... Fast det blir helsvart nu istället.... :P
Orka hålla på o bråka med mitt JÄ*VLIGA hår..., hehehe

mormor kom förbi en sväng oxå.. hon lämnade ett påskägg till Albin och så hade hon med sig lite annat smått o gott till mig, en fönsterlampa bland annat...

Vid 13 gick jag och Linda för o hämta Albin på dagis, sen gick vi hem till emma och leo för o hämta upp dom... sen tog vi en promenad.. (wallinrundan) tog ca 1 timme för oss o komma runt... Helt underbart väder för promenad idag... Strålande solsken och lite vind... Mee like...

När vi kom hem va jag helt slut i benen så har bara suttit på soffan och kollat på albin när han har meckat med sin bil... :) sötis... <3

Jani åkte precis iväg till jobbet, hur sent som helst blev det idag.... Han har väntat på att få åka iväg sen kl 12 och han kom iväg 18.45... Stackarn, det blir en lååååång natt...

vad ska jag hitta på nu ikväll då??? Blir nog bara tv, kanske ska skriva lite på min bokrecension oxå.. Skönt o få gjort den så jag slipper tänka på den... :P
Börjar även bli lite hungrig så kanske ska ta och göra mig nått... :)


Albin ungefär 6 månader... <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0