VFHSK

Idag är det öppethus på Vara folkhögskola för er som kanske är intresserade att börja på någon av våra linjer... :)
Fritidsledarlinjen, allmän, radio eller växa vidare..
Mellan kl 14.00 - 19.00 är ni alla hjärtligt välkomna..




har inte hunnit med så mycket idag... Har fixat med alla bilder som vi har hunnit med på FL och brännt dom på skiva som vi ska visa upp idag..
Varit iväg med Albin på dagis och gått hem... :P
ska strax börja fixa iordning mig inför dagen..

Igår var det en riktigt mys pys dag måste jag säga... jag och mina pojkar var ute i trädgården och myste.. Vi byggde snötorn.. Sen tog vi en promenad och det va så skönt i det fina vädret så vi var borta i 3 timmar.. Så det blev en lång promenad... men jätte skönt och JÄTTE mysigt... :)

Vad har hänt annars i helgen???
I Fredags va mamma och Stefan här med våran kökslampa som va omlackad.. så den blev uppsatt, sen hade mamma sytt gardiner till Albins rum så dom kom på plats dom med.. :)
I lördags åkte jag och mina älskade 2 till Trollhättan.. Köpte presenter till lill killen som fyller 2 år om 6 dagar...
Herre jissus vad tiden går fort... :S Min lille blir hela 2 år.. det är ju helt otroligt hur snabbt tiden går...

Nu blir de sminkning och hårfixning... :)

Ha en bra dag så kanske vi ses på öppethus i efter middag... :)


Kommentarer
Postat av: jennie

Måste säga att ni hade gjort väldigt bra reklam för eran linje :) Söker nog in o ser om jag kommer in eller inte :D

2010-03-08 @ 17:49:07
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0