HELGEN

Fredag:

Linda kom och hälsade på, vi hyrde film och käkade pizza. Det blev äntligen midsommar men jag kan säga med en gång att jag rekomenderar den VERKLIGEN INTE!! Det hände typ 1 rolig sak under hela filmen. Såå nope inte sevärd.
Blev lite yatzy spelande oxå.. :)

Lördag:

Gick upp kl 07.00 och började packa väska till mig och väska till Albin.
Kl 08.30 kom en klass kompis och hämta upp mig och min packning och så for vi iväg till skolan.
Läger Lördag- Söndag.
Under dagen så blev det bowling, lekar, mat, fika, mat, fika, godis, melodifestivalen. hehehe

Söndag:

Läger fram till kl 15 då föräldrarna kom och hämtade sina barn.
Kl 16.30 va jag hemma...

OCH VEM BLEV STOR KILLE DENNA DAG??????
Albin fyllde hela 2 år... <3
Så det blev present direkt.. Mamma och stefan kom och hälsade på.. Mamma hade bakat en jätte super duper goood choklad kaka... MMMMMMumma!!!
Han inte umgås så mycket med lilleman eftersom jag va hemma så sent och Albin va helt slut efter 2 hela dagar med pappa och mormor och morfar... Men men...

Idag fick vi sovmorgon.. Vi gick upp vid 08.30 ungefär. Då blev det en mys frukost... Idag fick Albin lite fritid innan dagis för vi lämnade honom inte förrän kl 11.. Innan de så åkte vi till ica och köpte ett paket piggelin som Albin bjöd alla kompisarna på dagis på.. :)

Så när jag kom till dagis nu på eftermiddagen så hade han fått en guld krona som han fått ha på sig under glass ätandet... :) Sååå sött... hihi

Tog en promenad i den härliga vårsolen med min lille buuuus i eftermiddags. Riktigt skönt var det.. :)
När vi kom hem så kom Jennie och Kaj på lite kaffe..

Nu sitter jag och kollar på Svenska Hollywood fruar och bara slappar..
Har suttit med läxor hela kvällen men är nu klar.. Skönt...

Neee nu ska jag fortsätta slappa.. Men nu vet ni vad min helg gått ut på.. Vad har ni gjort???


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Emilia

Ja hon är ju redan fem månader det går sjukt fort..

2010-03-16 @ 19:24:08
URL: http://emilialove.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: ja så har jag oxå tänkt, att hon inte ska få se på tv iaf det första året.. Men känns som att det blir mer å mer omöjligt att hindra henne från att se tv:n! För nån månad sen kunde jag lägga henne på golvet å ställa grejer mellan henne å tv:n så hon inte såg den. Men nu krälar hon bara runt mina hinder :P Och jag kan inte ha tv:n avstängd, Herkules vill ju se bolibompa osv..

Men ska försöka så länge det bara går, att hon inte får se på tv! :P

Javisst, det är ju skönt att han inte är så intresserad! Bättre att leka och tänka själv! :D

2010-03-16 @ 21:01:44
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0