ALBINS 2 ÅRS KALAS!!




Ja idag har det varit kalas för Albin som fyllde 2 år förra helgen... :)
Det kom en massa folk och som vanligt så tyckte albin att det var jätte skoj att få uppmärksamhet från så många.. :D
Albins kompis Anton kom oxå och det var en höjdare... Dom har sprungit runt och lekt så det stod härliga till.. :)
Smällt ballonger, kört varandra i gå vagnen och mycket annat bus... :)

Igår va hela familjen plus svärfar och svåger i Göteborg och handlade.. Jag och Jani fick skid outfit till sälen resan av svärfar... :D Jätte fina... bra märken....
Och så valde jag ut kläder på HM till Albin som farfar köpte till honom i present... :)
Det var en rolig dag i göteborg men som alltid så klarar jag bara av några timmar där, är inget riktigt fan av göteborg men det går en stund... :P

Köpte hårfärg igår, jag tänkte att jag skulle färga blonde / ljusare slingor igen men vet ingen som kan hjälpa mig att göra de.. Jag kan inte göra det på mig själv.. är så kass på sånt... Kanske att lillasyster kommer imorron och hjälper mig... får se ska skicka iväg ett sms och kolla med henne sen....
Neeee nu ska jag fortsätta o kolla på film med älsklingen och svärfar...

Men helgen har varit helt toppen, synd bara att den gått så fort... Bara 1½ vecka kvar till Sälen semestern.... :D

Vad har hänt för läsarna i helgen???


Kommentarer
Postat av: Emma

Va söt han är i slips :D

2010-03-21 @ 21:19:43
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Jappjapp, messar lr så när jag vet.. Men skulle gissa på tisdagen.. Imorrn är det mammagrupp till klockan fyra, å jag är alltid så jäkla hungrig efter det haha! Resten av veckan är änna fullspäckad på eftermiddagen :P

2010-03-21 @ 21:23:33
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0