SLITIT VÄRRE

Idag gjorde jag min näst sista dag i skolan för denna terminen... Vi har pratat om sommar fjäll väldigt mycket, vi utvärderade även våran kanot hajk..

Just nu sitter jag på bibblan, jobbar och sliter... :P Jag är tenta vakt till 1 person.. hahah... så Annika fixade en dator till mig.. Jag känner att jag måste nog pensionera mig i förtid... mohahah...

Imorgon har vi skol avslutning och det blir körigt...  ska varapå skolan 10.30-13.00 sen springer jag iväg till Gymnasiet för att se lilla syster ta studenten.. kl 15.00 ska jag vara tillbaka på min skola igen för att ha skolavslutning och kl 16.30 senast måste jag tillbaka till lillasysters student kalas... Så jag har o göra.. men det ska nog gå fint...


Nej jag får väl fortsätta med slitet här.. hahahaha

Ha det bra...


Kommentarer
Postat av: KNORKAN - tävling pågår!

Hej vill du vara med och tävla om ett armband från Cocoo? Besök min blogg för mer info :) Kram



http://knorkan.blogg.se/2010/june/tavling.html

2010-06-09 @ 20:34:45
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0