HOT HOT HOT

Jag måste änna påpeka att det är fruktansvärt varm idag.. Puuuh..
Ska jag vara ärlig så har det blivit väldigt lite ute lekar idag. Det blev lite bad på altanen nu på eftermiddagen men annars har vi bara varit inne.. Jag mår illa i denna värmen tyvärr...

Men jag har ändå bestämt mig för att antingen ta en cykeltur eller en promenad när det börjar svalna av lite...

har precis lagt Albin och Jani är nog på ingång strax tror jag.. Ska en sväng till körskolan och sitta vid datorn lite hade jag tänkt..

Imorron hoppas jag på lite svalare väder så man kan vistas utomhus...

Oj oj oj....





Jag blev väldigt chockad imorse när jag vaknade.. Hörde att Albin satt och prata lite i sitt rum så jag gick in till honom och tog med honom ner. Han ville som vanligt kolla på tv så jag satte på tvn och började greja i köket. Sen blir jag lite fundersam på vad klockan var och eftersom vi har varit bortresta i några dagar så var alla sladdar urdragna så jag hade ingen klocka i närheten.. letar upp min telefon och får då se att klockan är 11.00!!!!
Oj.. Albin måste ha tyckt det var väldigt skönt att komma hem och sova i sin egen säng eftersom han var en sådan sömntuta idag... :D
hehe sötnos...



Måste även tillägna ett grattis till Louise och johan som igår fick en till liten son.!! <3



Kommentarer
Postat av: jennie

ja nui hare allt vart vart ett bra tag, o inte ite heller! skänt att de e lite svalare idag o lite regn, annars hade vi väl smällt bort! :P

2010-07-04 @ 10:38:58
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0