*****

Jag har sommarlov men ändå är jag jätte dålig på att uppdatera här.. :S
Skärpning på mig...


I helgen var det Jordgubbensdag här i Vara och jag hade jätte roligt... :) Hade lite folk här hemma på förfest innan och vi hade det trevligt...
På kvällen blev det öltält och charlotte Perelli och en massa karusell åkning... en riktigt lyckad kväll... :D


Idag tar jag det lugnt än så länge.. Albin är på dagis, ska hämta honom om ca 1 timme.. sen blir det matlagning och promenad hade jag tänkt...
Ska även ringa till min kära mor och kolla om vi kan komma och hämta crosstrainern ett tag framöver.. Jag känner att jag måste komma igång med min träning...

Jag har funderat lite fram och tillbaka på det här med Zumba fitness... det verkar ju GÖÖÖÖR kul och effektivt... jag googlade lite på det för en stund sen och man kan köpa det för 599 kr.. Då ingår 6 dvd:er och en handbok med olika grejer som är bra... :) det tåls att fundera över... :)
Här ska magen försvinna och då kan det ju vara roligt med ett lite roligare tränings sätt...





Funderar STARKT på detta... :D



Kommer lite bilder från våran stockholms resa och lite från förfesten innan jordgubbensdag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0