ZZZZZZZZNARK

Det blev ännu en tidig morgon idag.. Fast inte lika tidigt som igår.. Kl 03.00 vaknade jag av att janis alarm på mobilen satte igång i lovsång.. hehe...
Kunde återigen inte somna om.. Men men det blev ju 3 timmar längre idag... :P

Igår så gick jag till dagis med Albin 07.45, gick hem igen pga huvudvärken, så det blev ingen praktik igår.. Kl 09.00 somnade jag.. men innan jag somnade så ställde jag alarm kl 11.00 för att jag inte skulle sova bort hela dagen... Men på något vänster så stängde jag av alarmet i sömnen... Vaknade sedan kl 14 av att grannarna srpang runt där uppe... TUUUUR!!!
Hade ju inte varit så bra om jag försovit mig till hämtningen på dagis... !!!!!

Annars igår var det lugnt på eftermiddagen... Hämtade Albin 16... precis när vi kom in på gården här hemma så kom Jani inkörandes på parkeringen så vi åkte fram och handlade..

Blev lite tv tittande innan sängen.

nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 07 så jag kan väcka albin och sticka iväg till skolan... Det står gympa på shemat idag bland annat.. så här ska det röras på sig.. :D Tycker jag om.

Nu är det bara 9 dagar kvar till flytten.. :) Hoppas verkligen att dom hunnit måla och tapetsera till dess.. hehe men det tror jag nog.
Ska väl börja ta ner hyllor och annat nu i helgen så det mesta är klart för avgång på Fredag/ Lördag..

Neee... ska slappa lite på soffan och kolla på Fresh prince in Belair... :)




5 generationer/ sommaren 08.
<3


Kommentarer
Postat av: jennie

va härligt att ni får flytta snart o slippa era störande grannar! Ja vi får bog börja flytta in nästa helg i månadsskiftet men jag hoppas på att det blir tidigare :)

2010-01-21 @ 10:23:24
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emma

jösses, fast då behövde du nog sova =P

2010-01-21 @ 22:49:37
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: jennie

ja jag förstår att de kommer bli gött! Japp de gör vi då :D ja de tycker jag, de vore kul :)

2010-01-22 @ 11:20:30
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0