VINTERLAND

Är det inte lite märkligt hur snabbt vädret och kylan kan vända? Igår tog jag och Albin en promenad och när vi gick hemifrån var det -7, vi var ute i en timma och när vi kom in kollade jag igen och då hade temperaturen sjunkt till -14... På bara en timme så hade det blitt 7 grader kallare...
Pratade med min mormor tidigare idag och hon sa att häromdagen hade dom haft -28. Dom bor utanför Falköping och tycker det är lite märkligt eftersom Falköping ligger ju inte så långt härifrån och ändå skiljer det så. Vi har inte haft mer än typ -18...
Men men, det där med klimatet är inget som jag fattar mig på..

Lite bilder från promenaden/ pulka åkandet med Babben igår. <3
Vi Hade såååå mysigt. Under den tiden vi var ute igår så blev jag alldeles varm inom mig. Vet inte varför men det var så mysigt på något sätt.
Älskar min lille prins något oerhört mycket..











På Kvällen fick vi besök av Rikard, Matilda och deras dotter Alice.. Vi beställde pizza och spelade spel.. Väldigt trevligt måste jag säga.. :)


Idag har det varit väldigt lugnt.. Vi tog en promenad alla 3 i kylan. men det va skönt.. :)
Annars har allt varit jätte lugnt.. Vi har myst och lekt hela dagen..


Kommentarer
Postat av: Emma

Jorå, annars flyter det på bra.. Vi har vart förkylda å febriga hela familjen i omgångar ett tag nu men men.. Är ju så den här tiden på året, speciellt som vi har ett dagisbarn =P

Och Ida är såååå duktig! =D Har lärt sej rulla över från rygg till mage, och tillbaka igen! stolt Man blir alltid lite "skrytig" om sina små =P Men är ju så kul när dom lär sej nytt =D

2010-01-10 @ 22:40:27
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0