PRAKTIK

Sitter nu i skolan igen och ska börja v2 på praktiken... :) Ska snart iväg och ha skapande med eleverna.. skoj skoj... Skapande för dom är MYCKET mycket roligare än den skapande vi har... Ganska fusk måste jag medge. hehe

Idag fick man lite slapp morgon.. Jag och Albin myste och busade endel innan det var dags för honom att gå till dagis kl 10.00.
Efter det har jag suttit och skrivit praktik rapport.. eller försökt iaf.. har fått skriv kramp vad gäller det. :S Känns inte så bra men det kommer väl kanske igång hoppas jag.

Ska vara på praktiken till kl 21 idag... Så idag blir det pappa som hämtar på dagis och busar, nattar och myser med Babben.. Men det går lika bra det... PAPPA är bäst... :D

jaja... får sticka iväg och prata med handledaren nu..

Ha det så bra idag alla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0