NYÅRSLÖFTEN

Nu var det några dagar sen jag skrev igen... Men det har varit ganska mycket de sista... (måste ju ha något att skylla på).. :P

Får önska alla ett gott nytt år!!

Jag som aldrig i hela mitt liv har avgett ett nyårslöfte har brytit den traditionen nu och lovat mig själv att sluta med mitt alltför överdrivna cola drickande....
Så jag har nu varit cola nykterist i 4 dagar... Känner mig väldigt stolt över detta..  :D
det har varit kämpigt men inget som jag inte klarat av... Har huvudvärk titt som tätt och är helt skakis men det får jag tåla... Har jag varit så dum att jag utsatt mig för colan så får jag stå mitt kast och bara kämpa emot...
Detta året ska bli min vikt minskning har jag bestämt...
Måste ju även säga att sen nyår har jag gått ner 1½ kilo... och det kan bara bero på colan... jag har bara varit ute och gått 2 gånger detta året än.. så det bådar gott... :D
Hoppas bara att jag inte får något återfall, men jag ska va stenhård....





jag har även tänkt att köpa mig en crosstrainer... Här ska kilona brännas till aska.... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0