HELT GALET

NU har det blitt helt galet här.. Kl är 03.29 nu och jag HAR sovit, men kanske inte så länge...

Jag och Jani gick och la oss vid 21, somnade kanske runt 22... Kl 00 ringer Janis jobbar kompis, då har han fastnat på ett sågverk och behöver hjälp med att komma loss. Så Jani hoppar upp och gör kaffe och klär sig och åker iväg.. Jag ligger kvar i sängen men somnar inte..
Så har nu suttit och kollat på tv sen dess och känner mig inte ett dugg trötter... :S
Jag kanske fick min 2 timmars skönhetssömn.. hehe

Iaf nu är Jani på g hem igen för att vila i sisådär 1 timme innan jobbarkompisen kommer hem och dom ska byta... Stackars min lille pojkvän.. :S Tycker synd om honom faktiskt...

Jag har fått sån där jätte konstig huvudvärk så jag måste sitta med huvudet på sne så det inte värker... kanske blir hemma imorron eller aaa idag blir det juh. Får se hur jag gör..
stannar jag hemma blir det ju o plugga ändå, måste verkligen komma igång med att skriva praktik rapporten nu.. Känner mig stressad och ändå är det 5 veckor kvar...

Jaja...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi =D Tackar =D

Lyckats sova nåt mer?

2010-01-20 @ 10:40:53
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0