FRÅGOR OCH SVAR

Jag snodde åt min massa frågor av en kompis som jag har besvarat som jag tänkte att jag skulle slänga in här på bloggen.. Så ni får en lite bättre koll på vem jag är.. :)
det var över 300 frågor så jag lägger in lite åt gången.. kanske inte är så kul o radda igenom över 300 frågor så där på en gång... :P



Här kommer några av dom iaf.. 



1. Vem är du?

Andrine Ljungsberg
2. Attityd? Glad, mycket energi
3. Ålder? 87:a
4. Vart kommer du ifrån? Sverige född i Lidköping, uppväxa i byn som gud glömde Öttum
5. Vart bor du? Vara
6. Ekonomi? jag studerar ju så det är CSN och sambons inkomst
7. Civilstatus? Förlovad/ sambo med min älskade Jani
8. Stjärntecken? Jungfru
10. Stjärntecken: stenbock
11. Din bästa egenskap? Jag är väldigt positiv till det mesta, lyssnar bra.
12. Din sämsta egenskap? Blir jag arg så blir jag helt rasande
13. Husdjur? Akvariefiskar
14. Familj? Min älskade lille son albin och sambon Jani
15. Jag sover? som en björn i idet..
16. Tror du på något? Jag tror på sanningen
17. Hårfärg? Brunt
18. Ögonfärg? Bruna
19. Längd? sist jag kollade upp det var det ungefär 165 cm
20. Vikt? Något jag inte vill berätta
21. Gillar? Min familj, mina vänner och bra musik
22. Ogillar? Elaka människor
23. Favoritmat? den var klurig.. köttbullar, potatis sås och grönsaker
24. Favoritglass? Jag äter inte glass. Men om jag ska göra det så slinker piggelin ner.
25. Favoritdryck? i vanligafall hade jag skrivit Coca cola men eftersom jag slutat med det nu så får jag skriva vatten eller saft.
26. Gillar du godis? Njaaaa, beror på vad det är.
27. Isåfall vilken sort? Choklad är gott
28. Favorit drink? Rosa pantern
29. Favorit film? Mamma mia the movie :D
30. Favoritdag? Helgen, då kan man ju umgås och mysa med familjen..
31. Favoritbok? Mr tourette och jag
32. Musiksmak? Hmm jag gillar det mesta
33. Favoritdoft? Jani <3
34. Öl eller vin? Öl
35. Senast köpte skiva? Erik Grönwall
36. Senast film på bio? Harry Potter halvblods prinsen
37. Bästa årstiden? Sommar
38. Snyggaste färgen? Jag gillar svart men jag klär mig lite mer färgglatt
39. Skulle aldrig ta på dig? sting baddräkt hehe
40. Vad ville du bli när du var liten? Polis
41. Brinner för? Min älskade lille prins
42. Värdesätter du ärlighet? Jaa det är klart
43. Är du kär? absolut
44. Hur tidigt stiger du upp? 07.00 på vardagarna 09.00 på helger ungefär
45. Gillar du att slåss? Neeeeee verkligen inte, våld löser inga problem

46. Ikväll ska du?
Mysa med lilleman och packa lite kanske, kolla på tv..
47. När var du senast riktigt full? Oj oj... kommer jag inte ens ihåg. Dricker typ aldrig...
48. Har du snott något under ditt liv? Jaa, när jag var mindre.
49. hur många handväskor äger du? 10-15 stycken
50. hur många biologiska syskon har du? Inga
51. Vem är snyggast i världen? Johnny Depp :D
52. Vad är det för datum idag? 27 Januari
53. vad gör du nästa år? Går i skolan
54. vem är snällast just nu? Tvn som håller mig sällskap.. :D
55. Kan du stå på händer? Jaa om det finns en vägg bakom hehe
56. Favorit serie? One tree hill och andra avenyn
57. Vad tycker du om idrott? Det är en bra opch rolig form för att röra på sig.
58. Gillar du att fotografera? Japp jag har ju min egen fotomodell.. hihi
59. Gillar du musikaler? Japp inget går upp mot en kväll o kolla på mamma mia eller grease eller någon annan bra musikal
60. Tränar du? jag går promenader varje dag


Det kommer 60 nya frågor och svar en annan dag.. :)
Har du några frågor som du vill ha svar på från mig? Då är det bara och klicka sig in på kommentarer och ställa frågan... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0