*

Då var skolan igång på riktigt igen då.. eller aaa.... Vi hade lektion idag iaf.. :P
Vi hade redovisningar av våra hemuppgifter.. men det var ganska snabbt avklarat...
Nu är det praktik i 6 veckor från och med Måndag... Ska bli skoj.. men jag är allt lite nervös, hoppas jag kommer trivas... :)

Sitter själv hemma nu och kollar lite på tv.. Jag ska nog ta och kolla på en film, om jag inte blir sittandes vid datan hur länge som helst... :P
Albin ligger och sussar och Jani jobbar sista dagen för veckan...
Imorron kommer Albins nya säng.. Lite trökigt bara att han inte kommer sova i den förrän vi flyttat men men.. Känns meningslöst att sätta ihop den nu när det bara är typ 20 dagar kvar tills vi ska flytta...

Igår var vi hos mamma och Stefan och åt middag tillsammans med många andra... det var middag tillsammans med Stefans syster och bror med familj... så vi var ungefär 18 stycken... :)
Men trevligt var det... Var helt slut när vi kom hem men ändå.... :)


Fick lite kort från Louise häromdagen på MSN, tänkte att jag slänger upp dom... :)
Enjoy!!



Jag på kronan med en rosa pantern... MUMMA



Jag och Louise på kronan... :D



Albin hos Louise, Anton och Johan...



Samma som förra kortet... :)



Albin gungar hos Louise...




Efter att louise har klippt mig i somras... :D (snygg min BTW)




Anton matar Albin... <3 hihi



Albin och Anton gungar...



Albin och Anton lussade hos min mamma förra julen....





Albin och Anton käkar...




Alltid kul att få nya kort från vänner... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0