DAG 5

Då har man kommit in på dag 5 av det nya året och även dag 5 i colafriheten.... :D
Det känns väldigt bra måste jag säga, jag har inte ställt mig på vågen och kollat om något kilo försvunnit än men jag tänkte att jag ska låta det gå 1 vecka eller 2 så man kanske får se något resultat istället för o kolla var och varannan dag.....

Idag har Albin varit på dagis.. Jag skulle egentligen varit i skolan och fixat med vårat arbete men det blev inte så... Så istället har jag och jani tagit det lite lugnt.. Vi gick faktiskt och sov middag för en gångs skull och det var behövligt.. För jag hade sånn huvudvärk som försvann efter jag vaknade igen.... :)

Efter att vi hämtat Albin från dagis så åt vi lite mat och så lekte vi med hans grejer, sen hjälptes vi alla åt att packa lite grejer i köket som vi inte använder... Känner att det är bra och packa lite undan för undan för när skolan drar igång igen så kommer det bli mycket skrivande eftersom vi ska ut på praktik direkt och ska skriva praktik rapport... så det kommer bli mycket så det är lika bra och packa någon kartong ibland... :)

jaja... just nu sitter jag och älsklingen och kollar på stugor i Sälen... Vi ska dit för att fira janis pappa... det är väldigt mysiga stugor faktiskt... ska bli skoj... Jag har aldrig i mitt liv stått på ett par skidor så det kommer att bli intressant... det kommer väl sluta med stjärtlapp... hahahahaha....



Myspys... :)

Nu ska jag fortsätta och kolla litegrann...

Jag vill oxå säga att det börjar tryta på kommentarer nu.. och det känns lite ledsamt.. :(
Tycker att dom som läser min blogg kan ta och lämna något inlägg titt som tätt.. Alltid kul att hålla koll på vilka det är som följer mig och min vardag.... :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Va mysigt att åka till sälen! Men skidor det är fullständigt livsfarligt! Satsa på stjärtlapp! Haha! Första (och sista) gången jag stod på ett par skidor slet jag omkull innan jag ens kom i närheten av nån backe.. Skyller på att det blåste en del, haha!

Och va duktig du är som inte druckit nån cola! =D

2010-01-06 @ 23:33:18
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0