ZZZNARK

oj oj oj... klockan är nu 01.48.... Börjar känna att vare sig ögon eller hjärna är med mig längre... :S
Jag har nu suttit och beställt 100 gratis kort och en till fotobok på Fujidirekt.. :)
Tack åter igen Emma för tipset.. :)

För er som är intresserade så får man göra en gratis fotobok på fujis hemsida.. gå in och kolla detta... är väldigt roligt att sitta o greja men de tar sin lilla tid... :)

Sååå jag ska väl ta och hoppa i säng nu.. Albin sover lite oroligt nu så jag vet inte om det är sjukdom på g efter sprutan.. får se hur de är imorron när han vaknar.. Om de är feber eller ej.

Jaja... God natt alla nu...


En av bilderna som jag hade med i min fotobok... :)


Kommentarer
Postat av: Bellisen

Jätte fina dom bilderna som ni tog tillsammans med Albin, Men även dom när du är gravid =D Kramis på er..

2010-02-19 @ 19:19:17
URL: http://dramatix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0