SOVA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN

Idag har de inte blitt så mycket gjort... Som ni vet så skrev jag igår vid 01 nånting att jag skulle hoppa i säng... vilket resulterade i att jag satt vaken en bra stund till.. så kom väl i säng runt halv 3... :S
Sen vid 04 väckte jani mig och ville ha hjälp me o kladda helosan på tattoon... ZZNARK....
Vid 08 vaknade Albin och va full av energi... så ingen feber från sprutan än... så de va bara o se glad ut och klä på sig och Albin gå till dagis i kylan och sen hem igen... Fortfarande kramper i magen så de blev ingen sista dag på praktiken... :S
när jag kom hem så kollade jag lite på tv men ögonen gick i kors så jag ställde klockan och gick o la mig...
Fick sova i 3 timmar sen hörde jag en sambo komma hem... :)

Nu på eftermiddagen har vi lagat mat, potatisgratäng o kassler o de va MUMMSIGT....... Albin va lite grinig på kvällen här nu så febern är nog inom räckhåll skulle jag tro.. så han och pappa satt och tittade på kalle anka tillsammans... <3

Jag och jani har nu tillbringat kvällen åt two and a half men och spelat lite yatzy.. Han gick o la sig för en liten stund sen så nu sitter man själv igen och kollar på tv.. Ska kolla på efterlyst hade jag tänkt..
Blev lite smått irreterad eftersom de inte kommer nått andra avenyn idag på grund av OS... Jävla skit OS, jag hatar OS, OS han dränka sig....

Går nu här hemma och väntar på att mina fotoböcker ska komma med posten, och mina 100 gratis foton me för den delen... Fast de dröjer nog ett tag till... :S

Och en sak till som är väldigt irreterande är att jag beställde en matta till vårat kök för över 1 vecka sedan.. Och fick ett mail i Fredags att varan skickats iväg.. då tycker man ju att den borde ha kommit till ica i Måndags eller tisdags... men har fortfarande inte fått nått sms om att jag kan hämta den... JAG VILL HA MIN MATTA!!!!

Många saker som är irreterande... Mamma ringde för en stund sen oxå och berättade att Stefi hade varit inne på IKEA och köpt gardinstänger till mig... och så hade han köpt födelsedags present till Babben... Vill ni veta vad??? Mammut serien bord och stolar... :)

Nee nu har jag avslöjat mycket av mina känslor så nu får de räcka...

Vad kul förresten att kommentarerna strömmade in igår... jag kanske jag börja lägga ut en massa bilder på hemmet så jag får lika många varje dag.... hehehehehe...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0