****

Händelselös dag...














Var i skolan idag igen... efter 1 ½ dags ledighet och mat förgiftning... :S
I Onsdags alltså igår så var jag så dålig så jag inte kunde stå upp.. Gick med Albin till dagis som vanligt på morgonen hann o spy 3 ggr på den LILLA sträckan... :S
Gick i säng med en gång när jag kom hem och sov fram till 12 ungefär... Låg på soffan och var halv död fram tills att jag fick lilleman hemlevererad av Bella... Tusen tack för hjälpen... <3

På Kvällen var det KOLUGNT.. jag låg på soffan och Kaj hjälpte mig med inhandling.. Tusen tack för det... :)
Skönt o  ha vänner i dessa lägen.. :P
Nee alltid skönt o veta att man har vänner.. <3<3

Iaf idag kände jag mig mycket bättre... så de blev skolan men ingen idrott för min del.. hehe

Nu på efter middagen har det varit ganska lugnt.. Jag och Albin lekte lite ute i trädgården när han kom hem från dagis.. Albin skottade av och på snö på trappan.. hihi såå söt min lille gangster... LOVE

Kollar nu lite på tv men de kommer inget som vanligt..
Blev lite besviken förut, kollade på Glee som är det bästa som finns just nu.. och så får jag reda på att det var säsongs avslutning idag... :( Inte roligt för öronen att höra det... Kommer ju ta jätte lång tid innan de börjar igen... :S

Och en fråga som mina älskade läsare kanske kan svara på...........
eftersom det jävla skit OS håller på i SVT så har inte andra avenyn kunnat visas på typ sådär 2 veckor.. någon som vet när man kan se det igen??????????????
Jag längtar till o få se... Är ju så spänd på vad som kommer hända.. hihi

Iaf.... ska nog ta o hoppa i säng snart, ska ju upp till skolan för en avslutning innan helgen.. Och imorron kväll kommer pappa och hans nya lady hit och ska sova över... :) Så det blir nog lite sällskaps spel och tacos... ^^

aja... ni får ha en fortsatt bra kväll.. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Säger du det? Hmm, kanske du har rätt i.. Å speciellt som jag redan slarvat å inte tränat sen i förrgår haha! Faan va kass jag är :P

2010-02-28 @ 18:08:01
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0