:(

Då var det dags igen för en orolig mamma att ta hand om sin lille sjukling... :(
Gick upp till Albin igår kväll för o bara kolla till honom.. Halvvägs i trappan känner jag hur det verkligen sticker i näsan på mig... Kommer in i Albins rum och får se sin lille prins ligga i en stooooor spya...
Han har inte sagt ett ljud på hela kvällen, och ändå har han spytt...
Så det blev till o tvätta mitt på natten igår och duscha Albin och sätta upp resesängen för allt som fanns i sängen blev förstört... Lakarn, kuddar, madrassen.. allt....

Idag på morgonen verkade han vara bättre för han va pigg och skulle vara med överallt och greja... Men id 11 tiden så började han se trötter ut så jag gick upp och la honom.. Han somnade med en gång och sover fortfarande och kl är halv 3... :S inte ett ljud, men går upp o kollar då och då så det inte har hänt någon olycka igen...
Tycker bara det är konstigt att han inte säger ifrån om han spyr.. det har han alltid annars gjort.. :S

Imorron är det dags för skolstart igen och det känns sådär att behöva lämna Albin hemma, men känner även att jag måste till skolan eftersom rapporten och allt ska lämnas in senast imorron... så Jani blir hemma med honom fram tills det är dags för honom att åka och jobba sen kommer nog mamma och tar över tills jag kommer hem... Om jag nu inte går hem när Jani ska åka iväg....

Måste bara säga att vädret idag är ju hela kanon... Det är lite kallt men det är strålande solsken och man hör alla små fåglar kvittra så mysigt... :)
ska nu skicka iväg älsklingen till affären så vi får i oss mat idag me... ska även ta och baka bröd idag... :) Vet inte vad det är med mig nu, igår bakade jag en dubbel sats med vaniljbullar 60 stycken blev det.. Och idag känner jag för ett sånt sug för o baka bröd... :)

Jaja.. Först och främst så måste maten fixas... Kyckling och potatisgrantäng bli de idag... Skulle ha ätit det igår men allt blev så sent på grund av det FRUKTANSVÄRDA vädret så sent på kvällen åkte älsklingen til vårdgårda och köpte oss en big mac... Onyttigt men hade ingen större lust att laga mat så sent på kvällen eftersom vi inte under dan kunde komma ut från parkeringen pga den 475634875657 meter höga snön som kom.... :S

Jajaj..... Vad har alla mina söta läsare gjort i helgen???



Kommentarer
Postat av: Emma

Usch va jobbigt för honom.. Helt sjukt hur mkt små barn kan spy! :S

2010-02-21 @ 20:25:56
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Bellisen

Krya på er :(

2010-02-22 @ 12:41:17
URL: http://dramatix.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är as-bra :D Man kan hitta typ allt där haha! Fast är lätt att bli lite galen å buda på skit-mkt.. typ som jag gjort nu, haha!

2010-02-22 @ 21:58:27
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0