SIKKEN JÄKLA FREDAGKVÄLL

Ja denna fredagen blev något av det annorlunda... När Jani kom hem från jobbet vid 17.30 tiden så bad han om hjälp med att ta av sig ena skon.. och jag vräker ur mig: det kan du väl för helvete göra själv, du är väl inte handikappad??? Och då säger han att han ramlat av flaket på lastbilen och fått endel av lasten rätt över benet!!!!!!!!!!

Meeen Jani ska ju alltid vara så hård så han tyckte att vi skulle åak till affären och handla, så vi åkte hemifrån och när vi kommer fram till affären så kan han knappt stötta på foten, men han SKA in!!!
Väl inne i affären ber jag honom med mycket tvång i rösten att ringa 1177 i alla fall och så kanske förhoppningsvis så tid på akuten ikväll... Och det gjorde han....

Så Fredrik kom och hämtade Jani 19.30, tiden han fick var 20.20 och nu är klockan 21.40... Jani skickade precis ett mess att han väntar svar från röntgen...
Hoppas inte han har brutit något och måste gå på kryckor i år och dagar... :S

Får hålla tummarna på att det typ är en stukning eller nått... Stackars min älskling... :(

Nu ikväll blev det pizza eftersom Jani skulle åka till akuten, sen när han åkte så myste jag och Albin ner oss i soffan och kollade på idol.... Nu är det slut och jag har precis pussat Albin god natt...
Så nu återstår bara att få hem Jani (helst utan gips och kryckor)..... :)

Detta blev inte den fredagen vi hade planerat...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det låter inte som en vanlig fredag precis.. Hoppas det går bra för honom och att han kommer hem utan gips..

Lite komiskt att det händer med tanke på att han sa till mig igår "Man skulle ha brutit ett ben så man blev sjukskriven över vintern"

Han skulle inte ha sagt det :P

Puss

2010-12-03 @ 21:49:58
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0