DAG 6, MIN DAG

Måste ju börja med och önska alla ett gott nytt år... klockan är nu 00.37 och vi har precis kollat på alla raketer och nattat albin... :)

Men nu ska jag berätta om min dag.... Började kl 09.00 med att Albin kom och gosade i sängen mellan mig och Jani en stund.. Sedan när vi gick ner började jag göra frukost och Albin kollade på toy story.
efter frukost var allt väldigt lugnt, jag rensade bland Albins leksaker och la det han inte leker med i kartonger som ska in i förrådet.
Under tiden medans Albin sov middag kollade jag och Jani på 4 avsnitt av tre kronor.. :D Albin sov jätte länge idag eftersom han skulle vara vaken länge.. så klockan 15 vaknade han.
Då lagade jag mat, sedan åkte vi till affären och handlade maten för kvällen..

Jag köpte mig ett nintendo wii till mig själv i julklapp så jag spelade lite på detta en stund, medans Jani lagade nyårs middagen... Albin tycker det är kul o titta när man spelar, det är super mario jag spelar och han är med och berättar vad som händer... heheh sötis...

Efter middagen som bestod av fläskfilé, vitlökskroketter, champinjoner och sallad så tog vi det väldigt lugnt... Tills det var dags för efterrätt, choklad och vaniljglass.... Och har som sagt precis kollat på raketerna... Först gick vi ut för att titta på dom men Albin blev jätte rädd när det smällde högt så vi typ vände i dörren så istället stod vi i fönstret och tittade och det tyckte Albin var roligt... :)

Albin har somnat nu och jag och Jani ska kolla lite på tv innan det är dags för oss att sova oxå...

Men åter igen GOTT NYTT ÅR,  hoppas nästa år blir ännu bättre än det som var... :)

Kommentarer
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och familjen

låter som ni hade enmysig nyår! Gott nytt år i efterskott! :D

2011-01-04 @ 13:11:04
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: jennie, livet, vardagen och familjen

ja de har jag också hört så det är nog ingen fara med flisan men man blir ju orolig som förälder när dom små inte vill äta =/



Jo, det kunde väl ha varit bättre skulle jag nog säga.. hur är det med er, och hur går det med magen? :)

2011-02-01 @ 00:15:48
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0