DAG 2, MIN FÖRSTA KÄRLEK!

Visst har man haft några pojkvänner genom åren från att man var liten, och jag har trott att var och en har varit kärleken.. Men det har visat sig vara fel varje gång egentligen.
Så men sanning så kan jag säga att Jani är min första riktiga kärlek som verkligen betyder något för mig.. Han får mig att må bra, känna mig speciell och jag trivs så bra i hans sällskap.

Visst har vi väl våra gnabb emellan åt men det hör till i ett förhållande, man kan ju inte alltid ha det perfekt. ;)
Det var Jani som fick mig att ändra mitt liv, jag var en mardröm innan jag träffade honom. Så tack vare honom är jag den person jag är idag..
Och utan Jani hade vi ju inte haft våran älskade Albin, honom är jag tacksam för varje sekund på dygnet.

Jaa jag vet inte vad jag ska skriva mer. Egentligen finns det tusen miljoner saker att skriva om Jani men jag har inte all tid i världen på mig att skriva. Så jag tycker att det får räcka såhär.

Men en sak är säker och det är att JAG ÄLSKAR JANI!!!! He´s the love of my life.... <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

naaw vilken lien Albin på bilden.. Sicken liten sötnos :)

2010-12-04 @ 10:41:17
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0