SCHOOL

Nu är det inte många dagar kvar tills skolan börjar och det börjar kännas av i kroppen nu känner jag.. Skolstarten är på Onsdag, då börjar vi planeringen kring sommarfjäll.. Så den 31 Augusti åker klassen till storulvån och ska vandra i 1 vecka... Är riktigt nervös över denna resan eftersom jag aldrig varit ifrån Albin mer än 1 helg max.. och ska nu vara borta i hela 7 dagar.. :S Meeen det klarar jag förhoppningsvis...
Är inte orolig över själva vandringen eftersom jag har tränat och motionerat som en galning under sommaren.. Så det tror jag inte ska vara några som helst problem.. :) Fast det blir ju en helt annan grej och motionera och att vandra eftersom man har en 30 kilos ryggsäck på ryggen under vandringen... Men men...

ska även ut på praktik v.40-45 och jag var på ett samtal på platsen jag sökt på idag och vet ni vad???

Jag fick det!!!!! wiiiie...
Blev så glad.. :) detta var det enda ställe som jag skulle kunna tänka mig i Vara.. så hade verkligen vinden med mig idag... Och det är jag lycklig över... Kommer nog bli skit bra...

Jaja... Nu är det bara psyket som ska installeras på sommarfjäll och sen är jag redo för skolstarten... :)

Kommentarer
Postat av: jennie

fasen va kul de låter! Förstår däremot att de kommer bli jobbigt att vi ifrån Albin så länge men tiden kommer nog gå väldigt snabbt! :)

2010-08-20 @ 20:48:33
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0