TROLLHÄTTAN

Idag vaknade jag halv 8 av att Albin inte ville ligga o sova mer... Då blev de kläder på, tandborstning och annat... sen blev de en promenad till dagis...
När jag kom hem så plockade jag iordning lite och vid 09 väckte jag Jani.... Käkade frukost och sen åkte vi iväg till Trollhättan... Gjorde ett snabb stop på Ica först och tjöta lite med Fredrik och Hugo....

När vi kom till Trollhättan hoppade vi in på Cubus.. jani köpte en "höst jacka" eller tröja... vet inte vad de klassas som.. men finer va de.... :)
Sen åkte vi till Lidl och handla sen ÖB dom hade kalaha (spelet) skit skoj så de va jag ju tvungen o köpa... :P Sen åkte vi till Willys och handlade en MASSA mat... hehe....

När vi kommit hem så la vi oss på soffan en stund och glodde... Blev en pizza till de... orkade inte göra någon mat.... :S
Sen gick jag och hämtade Babben på dagis, då gick vi allihop till lekparken och busade...
De va jätte skoj.... :)




Sitter nu och kollar på Idol, Babben sover och jani är på G hem från Jung.....
Ska nog kolla någon film eller nått ikväll och bara mysa...
Imorron blir de o sträcka på sig och agera flytthjälp... babben ska till Cody och Bella och busa hela dagen.... :)

Neee....... nu får de vara nog med skrivandet..... Hör av mig imorron... :)

Ha en super nice Fredag kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0