STÄD

Idag var sista auskultationsdagen.. känns SKIT bra att slippa åka dit igen... hahaha.... låter ganska hemskt men denna veckan har varit rena plågan om jag ska vara ärlig... :S
men men....

Kom hem tidigt... slutade 11.30, då kom Jani och hämtade mig innan han stack iväg till jobbet...
När jag va hemma städade jag, tvättade lite och diskade och annat grejs... Skönt o få de gjort...
När jag va klar med det gick jag till dagis och hämtade babbe.. som inte ville följa med hem... utan han skulle åka på traktorn han satt på när jag kom.... hehehehe... så de tog en stund innan vi kom därifrån....

När vi kom hem så lekte vi en massa... byggde torn som vi sedan slog sönder, de va super skoj.. hihih....
Vid 18.00 va babben så trött att han bara gnällde hela tiden så de va bara o stoppa ner han i sängen... och han somnade på 2 röda efter att han fått sin välling....

NU sitter jag och kollar på unga mödrar.. bara väntar på att idol ska börja...
Imorron blir de till o åka och handla och fixa lite ärenden...

Och på lördag ska jag och Jani till pappa och hjälpa honom o flytta... Han får itne bära tungt så han behöver all hjälp han kan få... Så klart att man stället upp... Albin ska vara någon annanstans under tiden... Jag ska ringa till min mormor och kolla om hon vill ha honom..... Så får se hur de blir....

Nu ska jag hoppa in i duschen innan idol börjar... ha de så länge... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0