NY LÄGENHET???

Då kanske man ska ta och byta lägenhet då.... De finns ju vissa som gör att man inte trivs till 100% i denna lägenheten så fick vi reda på idag att en av kopmpisarna ska flytta från sin lägenhet... så vi ska ringa till hyresvärden på Måndag och chekka läget om den är ledig fortfarande eller om den kanske redan har gått...
Men troligen så har inte någon annons lagts ut än....

Och denna lägenheten ligger i samma område.. :) Huset brevid det vi bor i nu så det blir ju ingen lång flytt... :P

Jani är över och kollar in lägenheten nu... han har aldrig varit där innan så han ville se hur de såg ut... Jag själv tycker att den lägenheten är finare och rymligare... Så tror att jag skulle trivas där bättre... plus att det är på övervåningen så de är inga fotsteg och annat som kan störa på nätterna.... :)

men men... får se vad Jani säger när han kommer hem.... :)

Idag har Albin varit med morfar Stefan.... Medans jag och jani har röjt i förrådet.... Och bra blidde de... Nu kommer vi in i förrådet... hahaha.....

Nu sitter jag och kollar på ensam mamma söker.... Fattar inte... typ varenda mamma har valt killar som är typ 10 år yngre... :S
kärringsjuka istället för gubbsjuka... :P

jaja.... ska kolla min FB och sen ska jag hitta på något annat skoj...
jani skulle nog ta en sväng förbi hos Kaj och Jennie som har Party idag.... skulle velat dra dit idag men kunde inte skaffa någon barnvakt... men men.... Vi kommer ju ses nästa helg... För då är de PARTY!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Låter som en bra plan :)



skulle den va upptagen kan ni ju alltid kolla om Höglund har nåt - bort i eran kant :)

2009-10-25 @ 08:07:57
URL: http://frusahlstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0