HÖST..............LOV

Idag har de varit väldigt segt måste jag säga....
Var på dagis och lämnade Albin vid 09.. Sedan gick jag hem och umgicks lite med Jani...
Vi åkte fram och gjorde lite ärenden....
Sedan tog vi de lugnt tills han skulle iväg till jobbet vid 12.30.
Då satte jag mig med läxor och annat....

Vid 16 gick jag och hämtade Albin igen... Då blev det en massa mys och bus....
Och lite mat blev det oxå.... :)

Nu har Albin somnat och jag har precis fått i mig en macka.... ska mysa ner mig i sängen och läsa min bok i utvecklingspsykologi.. SKIT KASST bok... :S
Av 10 sidor så fattar jag 1 ord ungefär... Men men... Måste läsa ut boken så jag kan göra en bokrecension....
ska försöka få det gjort nu på lovet så jag slipper tänka mer på den där satans boken... heheh....

Neeee.... nu ska jag mysa..... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0