GLÖMDE

Glömde ju att berätta att jag ringde på lägenheten idag oxå... Så jag va uppe hos Malin (som bor där nu) och kolla lite vad som behöver göras och lite så...
Så imorron ska jag ringa och kolla om vi kan få omtapetserat... Sen tar vi den nog... :)

Jag och jani är väl ganska eniga om den saken... jani tycker bara att de är lite nackdel att det inte finns nått badkar.... hehe...
Fast hellre det än att behöva höra folket över springa runt på nätterna....

jaja..... kommer med åter uppdatering om detta imorron...
Blir det så att vi tar den så flyttar vi redan om en månad.... Då har vi bråttom kan jag säga.... :P

Packa och gå igenom en massa..... :) tycker det är jätte skoj... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0