...

Innan Albin slängdes i säng idag så blev det bad. Det var super skooj som vanligt. men det var extra skoj med badskummet idag..
Alltid lika söt min lille prins... <3












Annars idag har de blivit en massa bus och skratt...
Albin läste bok för mig idag.. det gick väl kanske inte så jätte bra men han försökte iaf.. :)
Det blev Alfons Åberg..



Alltid lika mysigt att umgås med min lille kille... Imorron blir de ännu mer bus och skratt. :)
Ser fram emot det.... Kanske ska ta och gå en promenad oxå om det nu vill till o bli lagom bra väder istället för regn och blåst.... :S

BTW. Jennie ska komma till mig någon dag och visa mig hur man gör en header... :) Så någon dag nästa vecka kommer min blogg att få ett nytt utseende... :D
Det vore ju absolut inte fel eftersom min blogg ser URTRÖKIG ut just nu..... Men de kommer nog bli skit bra när det är klart.... :D


Sååå nu tycker jag att jag kompenserat många uppdateringar jag gjort utan bilder.. :)

Vad gör alla ni andra denna Lördag kväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0