ÅTER EN HELG

Denna helgen måste jag säga har gått väldigt snabbt.... :S
Men men de blir som de blir... Jag har haft väldigt skoj denna helgen iaf..... Har haft mycket att göra och inte haft en lugn och tråkig stund... skönt.... :D

I Fredags hade jag och Jani myskväll... Vi hyrde 2 filmer och myste i soffan hela kvällen.... De blev The code (Thriller) och Rovdyr (en Norsk skräck) dom va väldigt bra tycker jag.... :)

Igår va de KLÄDESMARKNADEN i Önums byggdegård... Hittade en massa fint.... Blev 2 överfulla Ica påsar med kläder och en pulka... :D Pulkan var en riktig hit när jag kom hem och visade Albin den... Han lämnade den inte ur sikte på hela dagen.... hehehe... sötnos...




På kvällen körde vi Albin till Louise, Johan och Anton.... Vi skulle hjälpa en kompis och fixa lite grejer...
När vi va klara med det åkte jag och älsklingen och basta.. de va riktigt skönt.. speciellt nu när det är så jäkla kallt ute... inget fel sätt att värma upp sig på... :D
Sen åkte vi hem och jag satte mig och gjorde klart min skrivning om Bipolär....
Sen la vi oss...

Vaknade vid 09.00 idag då va de upp och käkade frukost sen åkte vi till louise och Johan och hämtade Albin... sen åkte vi till Vedum hem till Fredrik och Hugo.... Där det va Rally idag.... så vi tog en promenad först och kollade en stund... sen tog vi bilarna och skulle kolla den andra banan... och Parkeringen var i form av en åker... i och med det usla vädret vi haft nu de senaste dagarna så va åkern rena lervällingen.... Så jag kan ju säga att de va ingen hit att varesig åka bil eller gå där.... Bilen va brun, våra kläder va bruna efter all lera... men men...


Albin satt och va jätte koncentrerad när bilarna åkte förbi... hehe



Albin och Hugo....



Hugo tyckte de va jätte skoj han oxå.... :)


Va kollade på de mellan 11- 14 ungefär... sedan började de att ösregna då begedde vi oss hemåt....
Då kom Tobbe och hans pappa så käkade vi pizza.. sen åkte dom tillsammans med Jani.... Tpbbe köpt en bil som han behövde hjälp av Jani att hämta den....
dom åkte härifrrån vid halv 4.... nu är klockan 21.12 och dom har fortfarande inte kommit.. de har strulat en massa så dom är nog på G från GBG nu skulle jag tro...... men men.....

Jag har precis fixat matlåda till älsklingen så han slipper stå med de när han kommer hem....
Kollar nu på Kommisarien och havet de sista avsnittet.....

Kanske ska ta och kolla på programmet nu....

BTW kommer lite bilder från klippningen och efter klippningen av Albin oxå.. har ju inte hunnit lägga ut dom än..




Och så här blidde reslutatet... tycker att det blev väldigt bra.... :)



Hur har eran helg varit?????


Kommentarer
Postat av: Emma

För att svara på din fråga: jotack helgen har vart bra =)

Hade allt tänkt åka på den där klädesmarknaden i söndags men hann verkligen inte!! Kan bero på att jag sov till halv elva, men det får man när man är höggravid å sover pissdåligt på nätterna =/

2009-10-05 @ 21:08:20
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0