UPPE MED TUPPEN

Idag blev  det en tidig uppgång... och eftersom Albin fortfarande sover så tänkte jag passa på att skriva några rader... :)
Igår va vi hemma från dagis och skola.. albin hade feber och int i kroppen efter sprutan... Och jag kände mig inte helt 100 men mamma kom och va me Albin vid 11 så jag kunde sticka till skolan.... Fast de blev inte så långvarigt... Vid 14.30 cyklade jag hem ingen... Då hade även jag fått feber... :S
men men.... thats life....

Idag känns det bättre fast ändå inte helt 100... Så idag ska jag ligga och vila upp mig tills imorron... :) göra lite läxor och annat.....
Och om Albin är utan feber idag när han vaknar så blir det dagis för honom....

Hmmm..... aaaaa de va väl de hela skulle jag tro....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0