Sikken helg...

Jaaa de har inte blitt så mycket fritid denna helgen....
Jobbade Fredag, Lördag, Söndag.... och så ska jag iväg idag kl 13 och jobba igen... :)
Har inte gjort nått denna helgen mer än att mysa med min lilla Älsklings Albin....

I Lördags kom Tobbe och Bella en sväng, sen gick dom tillsammans med Jani hem till Thomas och grilla och drack lite.... Jag va så jäkla trötter så jag gick och la mig 1 timme efter att Albin somnat vilket var vid 19.30... hehe

Igår va de inte så mycket heller efter jobbet.... Tog en promenad med mina pojkar och sen blev de en film med Jani när Albin somnat....

Har varit och lämnat Albin på dagis för en halv timme sen.... Så nu har jag lite egentid tills jag ska iväg... Har lånat Kajsas cykel så jag ska ta och cykla fram en sväng sen och göra lite ärenden.... Kände att jag inte orka gå idag... har gör ont i benen efter denna helgen.... :S

Längtar tills på Torsdag, då ska jag på "intervju" på skolan.... HOPPAS JAG KOMMER IN!!! Är gör nervös... tycker de är lite konstigt att man ska på intervju.. men de är bara och se glad ut och hoppas på de bästa.... :)

Neeee.... Nu ska jag ta och beställa lite kläder från Ellos... :) känner att jag behöver lite nytt till sommaren....




Kommentarer
Postat av: LadyPearl

Håller tummarna på torsdag då :)

2009-05-05 @ 11:35:19
URL: http://ladypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0