Albin, pappa och Emelie vecka... :)

Hade väldigt tråkigt i Tisdags så jag och Albin tog tåget till Källby där pappa kom  och hämta upp oss... :)
Känns så meningslöst att sitta hemma från kl 14.00 tills jag går och lägger mig när Jani jobbar kväll/natt... så då blev de att vi åkte dit....
Skulle egentligen bara stannat 1 natt men de blev ett antal nätter till... Va hemma igår.... haha....
Vi hade jätte roligt... va ute och gick flera km, prata mycket och va inne i Lidköping och handla lite... och pappa besiktigade bilen...
Fick världens städ anfall på Onsdagen så jag städade hela lägenheten typ.. haha.... ut med alla mattos och skaka dom och damma lite och dammsög m.m. allt som städning innefattar.... heheeheh..... pappa och emelie trodde väl att jag va dum i huvet... :P
En kväll gick jag och Emelie till källbys förskola och lekte lite med Albin... gunga och åkte kana.... :) De tyckte han va jätte skojsigt..... :)
Så kom Lena på Tosdags kvällen också... de va kul och träffa henne igen.... prata inte så mycket med henne men ändå....
Jag agerade kock också..... Lagade min specialare på tosdag... de va VERKLIGEN uppskattat.... haha.... pappa berömde mig gång på gång på gång PÅ GÅNG!!!!!!! hahahah.... jätte kul o höra att men gjort något så gott....
På fredag morgon gjorde jag kalops som vi skulle äta senare på dagen.. men när jag va färdig med alla efter 2 timmar så ringde mamma..... då hade ju vi blitt bjudna på kalas för stefan där vi skulle få mat och sånt... så pappa, emelie, lena och pappas kompis Johan fick njuta av maten istället.... hahahaha..... slapp dom ju laga mat iaf.... gjorde ju en liten god gärning där......

Jag hade ialla falll jätte roligt under dessa dagar.... Känner att jag kommit pappa och emelie mycket närmare nu det sista.... de känns jätte bra.... :)

Ialla fall....... När Jani kom så åkte vi in till Lidköping och handla lite.... sen blev de donken snabbt.... sen åkte vi till Jung hem till mamma.. då va inte dom hemma.... Va bestämt att vi skulle komma kl 19 men vi va lite tidiga så vi va där redan kl 17... så vi åkte hem till Bella under tiden och satt ch tjöta.....

Till kalaset kom också Robin och Linda.. Vi fick jätte god mat.... mumsigt...... Satt och prata och hade trevligt.... Lilla syster har ju nyss fyllt 18 och så skulle hon på fest igår så hon hade med sig sprit och grejer och stod och blanda mitt framför ögonen på mamma och sfefan... De tyckte la hon va gör kul... hahaha.....
Vid 21 åkte vi hem.... Albin va jätte trött men ville INTE sova... han kunde ju missa något kul som hände.... ahahhh....
Kommer hem och han stupar i säng....

Idag så har de inte hänt så mycket.... Jag jobbade mellan 07.00- 12.00.. Kommer hem så åkte vi till affären... lite jobbigt idag eftersom de va vårmarknaden så de va ju en massa folk... kom ju nästan inte fram...
laga lite mat och sen när Albin somnat så somnade jag me i sängen.... gör trött... vaknar av att lillsyrran står och pekar på mig.... haha.... Då hade hon kommmit för att köra Jani till Jung på förfest till Bella.... Dom ska till kronan karnevalen idag....

Och nu sitter jag här hemma och kollar på eurovision och myser med mig själv... och Albin nanar kudden....
ska  la inte va vaken allt för länge idag... Är gör trötter.....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0