OVER THE RAINBOW

Är lite smått irreterad på det sabla regnandet..... *morr*
Åkte till Nossebro idag där det var Power meet och så självklart när vi kommer fram och har stått där i en halv timme så kommer ÖS REGNET!!!!! blir så arg...
När man väl hittar på något med familjen och vännerna så blir de så här...
Så de va ju bara o packa in barnvagn och barna i bilen igen och åka hem.... Går ju inte stå där med barn som är arga för att regnställen är ivägen och utan paraply.....
DET SKA VA FINT VÄDER NÄR MAN ÄR PÅ POWER MEET mitt herrskap.....*grrrrrrrrrr*

De va ju samma när vi va i Kungälv på cruising för några helger sen.... iofs så regnade de inte då men då hade man för lite kläder på sig så de blev SVINIT kallt istället.....
Men men.....

Igår va Tobbe, Bella och Cody här.... Cody fyllde som sagt 1 år igår... :)
Vi gjorde inget speciellt... Albin och Cody lekte mest medans vi andra satt och tjöta....

Sen på kvällen åkte jag, jani och Albin till Kaj och Jennie och tittade på det nya stjärnskottet i familjen.... Super söt... kan inte fatta att Albin har varit så liten (fast ännu lite mindre) :S
Den tanken skrämmer livet ur mig... Att tiden gått så fort och allt man glömt av m.m.
NEEEEEE JANI.... Dags att skaffa en till liten snart..... :P hahahaahahh
O så kollade vi på kattungarna me.... OOOOOO VILL HA.....
Blir ju helt sjuk när man ser de små ögonen som tittar på en....... *smäääääälter*

(Jennie snodde dessa på din bdb hoppas de är okej)





Nu ligger babbe och sover och Jani är på väg till Biltema med Tobbe och Bella....
Jag tänkte att jag ska käka lite men orka fixa iordning.....

neeeee... Jag ska iaf ut och ta mig en ciggis i de SÅÅÅÅÅÅ JÄKLA SÅ KALLADE FINA SVENSKA SOMMARVÄDRET!!!!!
*PFFFF*


Kommentarer
Postat av: Jennie

hehe de e lugnt ;D Nu fattas det bara att Jani ger med sig o vill ha en liten kisse också :P

2009-06-07 @ 17:47:32
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0