NANA KUDDEN

Jag bloggar lite via mobilen nu. Har precis lagt mig och lyssnar på regnet som smattrar mot fönstret. Riktigt mysigt måste jag säga. Imorgon blir de lidköping ev trollhättan. Vi ska handla mat. Men ska in i lite klädaffärer oxå. Ska Kika om de finns något roligt man kan ha till bröllopet. Helgen har jag ingen aning om hur den ser ut än så länge. De får änna bli en liten överraskning. :) hehe. Hmm. Fasen jag får ingen ro i kroppen till o somna. Denna veckan har varit meningslös. Har legat och vänt och vritt på mig i flera timmar innan jag somnat. Hmm. Inte bra. Jaja de är la bara o se glad ut på morgonen när lillkillen vaknar. :) ne om man skulle ringa till sin lilla pojkvän som är iväg och jobbar och säga god natt. Jag tror jag gör de. Natti natt på er.

Kommentarer
Postat av: Kaj

Ööh.. bloggar lite? :P haha

2009-06-12 @ 13:24:05
Postat av: Jennie

Oj, det var en hel del samma inlägg du lyckats lägga in^^ hehe =)

2009-06-12 @ 17:04:25
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: ella

ska ni gifta er? :)

2009-06-13 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0